Satınalma Şube Müdürlüğü
Satınalma Şube Müdürlüğü;
- Üniversitemiz Rektörlük ve bağlı birimlerinin ihtiyacı olan 4734 sayılı Kanun kapsamında yapılacak olan her türlü mal ve hizmet alımlarına ait ihale ve doğrudan temin işlemlerini ve yapılacak işlerin takibini yapmak.
- 2886 sayılı kanun kapsamında yapılacak olan kiralama ihalesi işlemlerinin takibi ve her bir işlemin kontrolünü yapmak, iş ve işlemlerini yürütmek.
- Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü’nden mal ve hizmet alımı işlemlerini ve takibini yapmak.
- Hizmet araçlarının tamir bakım ve onarımlarını. Rektörlük ve birimlerinde bulunan makine, teçhizat ve laboratuvar cihazlarının tamir ve bakımlarını yaptırmak.
- Rektörlük Makamı telefon görüşme bedellerini ödemek.
- Rektörlük makamı ve özel kalemin temsil ağırlama malzemelerinin temini ve ödemelerinin yapılması.
- Üniversitemizin telefon, elektrik, su ve doğalgaz faturalarının ödemelerini yapmak.
- Mal hizmet ve alımları için avans ve mahsup işlemleri yapmak.
- Resmi posta pulu satın almak.
- Kullanılan akaryakıt ödemelerinin takibini yapmak.
- Her türlü ilan giderleri ile taşıtların zorunlu mali sorumluluk sigortası ve araç muayene işlemleri giderlerinin ödemelerini yapmak.
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununa istinaden Başkanlığımıza ait tüm işlemlerin yürütülmesi,
- Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS) içerisindeki Harcama Yönetim Sistemini (HYS) kullanmak üzere yetkili olup, ilgili sistemin kontrol ve takibini yapmak,
14) RTÜK frekans ödemesini yapmak.
- Basılı haber takibi, sosyal medya takibi hizmet alımını yapmak.
- İlgili mevzuat uyarınca kurumun üst yöneticisi ve Daire Başkanı tarafından verilen görevleri yapmak.