×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
Satınalma Şube Müdürlüğü
Satınalma Şube Müdürlüğü

 

Satınalma Şube Müdürlüğü;

  • Üniversitemiz Rektörlük ve bağlı birimlerinin ihtiyacı olan 4734 sayılı Kanun kapsamında yapılacak olan her türlü mal ve hizmet alımlarına ait ihale ve doğrudan temin işlemlerini ve yapılacak işlerin takibini yapmak.
  • 2886 sayılı kanun kapsamında yapılacak olan kiralama ihalesi işlemlerinin takibi ve her bir işlemin kontrolünü yapmak, iş ve işlemlerini yürütmek.
  • Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü’nden mal ve hizmet alımı işlemlerini ve takibini yapmak.
  • Hizmet araçları ile Rektörlük ve birimlerde bulunan makine, teçhizat ve laboratuvar cihazlarının tamir, bakım ve onarımlarını yaptırmak.
  • Rektörlük Makamı telefon görüşme bedellerini ödemek.
  • Rektörlük makamı ve özel kalemin temsil ağırlama malzemelerinin temini ve ödemelerinin yapılması.
  • Üniversitemizin telefon, elektrik, su ve doğalgaz faturalarının ödemelerini yapmak.
  • Mal hizmet ve alımları için avans ve mahsup işlemleri yapmak.
  • Resmi posta pulu satın almak.
  • Kullanılan akaryakıt ödemelerinin takibini yapmak.
  • Her türlü ilan giderleri ile taşıtların zorunlu mali sorumluluk sigortası ve araç muayene işlemleri giderlerinin ödemelerini yapmak.
  • 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununa istinaden Başkanlığımıza ait tüm işlemlerin yürütülmesi,
  • Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS) içerisindeki Harcama Yönetim Sistemini (HYS) kullanmak üzere yetkili olup, ilgili sistemin kontrol ve takibini yapmak,
  • RTÜK frekans ödemesini yapmak.
  • Basılı haber takibi, sosyal medya takibi hizmet alımını yapmak.
  • Birim web sayfasının güncellenmesi, içeriklerin yayımlanması ve sayfanın etkin şekilde yönetilmesi süreçlerini yürütmek.
  • Daire Başkanlığınca verilecek diğer görevleri yapmak.

Satınalma Şube Müdürlüğü, yürüttüğü tüm iş ve işlemlerden Daire Başkanı ve üniversite üst yönetimine karşı sorumludur.