×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
İç Hizmetler Şube Müdürlüğü
İç Hizmetler Şube Müdürlüğü
İç Hizmetler Şube Müdürlüğü
• Fiziki alanların sürekli temiz, bakımlı ve düzenli olarak hizmet verebilmesi için gerekli kontrolleri yapmak ve gerekli tedbirleri almak/aldırmak.
• Temizlik personellerinin işlerini koordine etmek, çalışma saatleri ve izinlerini takip etmek.
• Üniversite genelinde ihtiyaç duyulan taşıma, yükleme ve boşaltma işlerini yaptırmak.
• Yapacağı iş ve işlemlerde, kamu kaynaklarını etkili, ekonomik ve verimli bir biçimde kullanmak.
• İhtiyaç duyulacak temizlik malzemelerinin temini için satın alma birimine bildirmek.
• Taşıt ve şoför görevlendirme işlemlerinde koordinasyon sağlamak.
• Araçların sevk ve idaresinde 237 Sayılı Taşıt Kanunu’na uymak.
• Daire Başkanlığınca verilecek diğer görevleri yapmak.
  İç Hizmetler Şube Müdürlüğü, yürüttüğü tüm iş ve işlemlerden Daire Başkanı ve üniversite üst yönetimine karşı sorumludur.
Taşınır Kayıt Birimi
• Taşınırların giriş ve çıkış işlemlerine ilişkin kayıtları yapmak.
• Taşınırlara ilişkin belge ve cetvelleri hazırlamak.
• Tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırları ilgililere teslim etmek.
• Taşınırların uygun şekilde muhafazasını sağlamak.
• Ambar sayım ve stok kontrolü yapmak.
• Harcama birimine malzeme ihtiyaç planlaması konusunda yardımcı olmak.
• Harcama birimi tarafından alınan taşınırları sayarak tam ve eksiksiz teslim almak.
• Taşınır mal yönetim hesap cetvellerini hazırlamak.
• Taşınırlara ait yıl sonu işlemlerini yapmak.
• Birimlere alınan malzemelerin çıkışını yapmak,
• Depo stokunu tutmak,
• Personelin zimmetlerini takip etmek,
• Daire Başkanlığınca verilecek diğer görevleri yapmak.
4B/4D Personelin Maaş İşlemleri
• 4/B ve 4/D kapsamındaki personelin maaş işlemlerini gerçekleştirerek, maaşı etkileyecek (icra, BES vb.) kesintilerin takibini sağlamak.
• MYS üzerinden ödeme emri oluşturarak işçi maaşlarının KBS üzerinden ise sözleşmeli personelin maaşlarının ödenmesi için harcama yetkilisi ve gerçekleştirme görevlisi onayına sunmak,
• Birimde yer alan personelin vizite özlük işlemlerinin takibini gerçekleştirmek,
• Kadrosu birimde olan personelin BES işlemlerinin takibini gerçekleştirmek,
• 4/B ve 4/D kapsamındaki personelin muhtasar beyannamesinin bildirilmesini sağlamak,
• 4/B ve 4/D kapsamındaki personelin SGK işlemlerinin takibini gerçekleştirmek,
• İşe başlayan ve işten ayrılanların giriş-çıkış işlemlerini yapmak,
• Daire Başkanlığınca verilecek diğer görevleri yapmak,