×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
S.S.S
Sıkça Sorulan Sorular

İhtiyaç İç Hizmetler Şube Müdürlüğüne bildirilir; müdürlük talebi Satınalma Şube Müdürlüğüne yönlendirir.

Temizlik, bakım ve düzen gerektiren talepler Rektörlük binası için ise İç Hizmetler Şube Müdürlüğüne iletilmelidir. Müdürlük temizlik personelini koordine eder. Rektörlük binası değil ise birim ise ilgili yerin sekreteri ile irtibata geçilmelidir.

Rektörlük binası içindeki taşıma, yükleme ve boşaltma talepleri İç Hizmetler Şube Müdürlüğü tarafından yürütüldüğünden talepler bu birime iletilir. Rektörlük binası değil ise birim ise ilgili yerin sekreteri ile irtibata geçilmelidir.

Araç ve şoför talepleri gerekçesiyle birlikte İç Hizmetler Şube Müdürlüğüne bildirilir.

- Şehir merkezindeki resmi görevler için taşıt talebi EBYS üzerinden “Şehir İçi Taşıt Görev Emri” ile yapılır.

- Şehir merkezi dışındaki tüm taşıt taleplerinin tarih, saat, kişi sayısı….vb. hususları içeren üst yazı ve eklerinin ile Başkanlığımıza gönderilmesi gerekmektedir

Tüm giriş–çıkış işlemleri Taşınır Kayıt Birimi tarafından yapılır.

Ambar sayım ve stok kontrolü Taşınır Kayıt Birimi tarafından yapılır.

Zimmet işlemleri TKYS üzerinden Taşınır Kayıt Birimi tarafından takip edilir.

Talep Taşınır Kayıt Birimine iletilir; stok yoksa Satınalma Şube Müdürlüğüne bildirilir.

Tüm alımlar Satınalma Şube Müdürlüğü tarafından yürütülür.

Bu kapsamda ihaleler Satınalma Şube Müdürlüğünce yapılır.

Kiralama ihaleleri Satınalma Şube Müdürlüğünün sorumluluğundadır. İlgili birimin talebi veya tespiti halinde kiralama süreçleri yürütülür.

DMO kataloglarından alımlar Satınalma Şube Müdürlüğü tarafından yürütülür.

Üniversitemizin elektrik, su, doğalgaz ve telefon faturalarına ilişkin tüm ödeme işlemleri Satınalma Şube Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilmektedir.  Bu birim, faturaların takibi, ödeme planlaması ve gerekli kontrol süreçlerini ilgili mevzuat doğrultusunda yürütür.

Yıl sonu taşınır kapanışı Taşınır Kayıt Birimi tarafından yapılır.